dilluns, 7 de setembre del 2015

Crema facial per a pells normals i mixtes amb primeres arruguetes

Ostres, ara he vist que aquesta entrada s'havia quedat a l'esborrany...com que estic una mica mandrosa la publico tal qual...aixxxx

Hola de nou! No sóc gens constant publicant... què hi farem! Ja us he dit altres vegades que el temps és escàs i últimament es pot dir que a casa amb prou feines obro l'ordinador. Des que tinc un mòbil amb pantalla XXL ja no em cal l'ordinador per les coses del dia a dia, així que les probabilitats d'anar a parar al blog són bastant inexistents... Però bé, l'important és que no paro i que tinc coses per publicar.

He millorat la recepta de la crema, que he intentat fer amb cascada de greixos, posant a la fórmula olis molt lleugers, lleugers, mitjos, pesats, mantegues i ceres. Les que l'han provat (ostres! ara que hi penso totes són dones) diuen que els ha agradat molt... jijijij.

Porta oli d'argan, de llavor de raïm, d'arròs, de macadamia, de babasú, mantega de karité, aigua de roses, àloe vera, extracte de flors de cirerer, extracte de centella asiàtica, pantenol, elastina... i uns quants ingredients més ;-).
 Aquí teniu la criatureta...




La veritat és que els additius els vaig canviant, ja que em fa gràcia anar provant coses noves i fer sempre la mateixa fórmula és molt avorrit...

Està pensada per a pells normals i mixtes, però l'han provat amb la pell seca i amb la pell greixosa i també ha funcionat bé. 

T'animes a provar-la?

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips