dimecres, 12 de febrer del 2014

Sabó de llet de cabra i encenalls de xocolata

M'agradaria poder-li dedicar molt més temps al bloc, però com que el temps lliure és escàs s'ha de prioritzar, i normalment guanya passar més temps al taller que a l'ordinador.
Així que ara m'he adonat que d'aquest sabó que en queden molt poques pastilles encara no li havia fet l'entrada al bloc. I també s'ho mereix!

Es tracta d'un sabó de llet de cabra, molt cremós i amb grans bombolles, que està formulat especialment per a pells sensibles i delicades, ja que no conté cap oli essencial ni aroma. Fa olor de sabó...

I com que quan el vaig fer tenia algun retallet de sabó de xocolata vaig pensar que seria bona idea decorar-lo una mica perquè no fos tan "sosso". Vaig ratllar a virutes petites el sabó de xocolata i el vaig mesclar amb la massa del sabó de llet de cabra... i així va quedar:

Sabó de llet de cabra

Està fet amb oli d'oliva, oli de coco, oli de ricí, mantega de karité i de cacau, gira-sol eco, cera d'abella, llet de cabra i hidròxid de sodi.
Els sabons de llet de cabra són molt nutritius i cremosos, humecten la pell, prevenen la sequetat i les clivelles de la pell. És un sabó meravellós.

T'animes a provar-lo?
    

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips